Użytkownicy na całym świecie zgłaszają problemy z działaniem Twittera. Popularna aplikacja wyświetla użytkownikom różnego rodzaju komunikaty o błędach i wylogowuje z aktualnych sesji na komputerach

Aplikacja niebieskich napotyka od północy sporo problemów. Użytkownikom pojawiają się błędy i komunikaty o nieprawidłowościach. Najczęściej pojawia się informacja o przekroczonym czasie oczekiwania, braku możliwości pobrania nowych Tweetów czy całkowity błąd wyświetlania Twittera. Dodatkowo często witryna, w wersji na komputery, prosi o ponowne zalogowanie, a podanie danych dostępowych ujawnia komunikat o błędnym logowaniu, co uniemożliwia korzystanie z platformy.

Sytuacja globalna

Na stronie DownDetector (wersja globalna), do momentu publikacji tego artykułu zgłoszono ponad 30 tysięcy razy aplikację Twittera. To głównie za sprawą dużej aktywności społeczności amerykańskiej, która funkcjonuje w innej strefie czasowie. Z każdym kwadransem przybywa zgłoszeń, a na Twitterze użytkownicy dzielą się swoimi problemami pod hasztagiem #TwitterDown. Pojawiają się zgłoszenia nie tylko ze Stanów Zjednoczonych, ale z całego świata. Zdecydowana większość dotyczy wersji webowej, natomiast pojawiają się również jednostkowe zgłoszenia dla aplikacji na urządzenia mobilne. Publikacja treści, jak na razie, odbywa się w miarę normalnie.

Awaria Twittera - globalne problemy na platformie - sytuacja globalna

Sytuacja w Polsce

Na moment pisania tego tekstu, czyli godzinę 2:30 w nocy, w Polsce zgłosiło problem około 700 użytkowników. Wynika to głównie z małej aktywności polskiej społeczności o tej porze, w przeciwieństwie do rynku amerykańskiego. Problemy, które napotykają użytkownicy w naszym kraju i o których dostaliśmy informacje są bardzo zbliżone, do tych występujących globalnie. Nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnego stanowiska firmy w tej sprawie.

Awaria Twittera - globalne problemy na platformie - sytuacja w Polsce

Niewiadomo jak długo potrwa awaria. Do tej pory Twitter raczej średnio radził sobie z awariami i zdarzały się dłuższe przestoje. Pytanie, jak w obliczu pierwszej poważnej awarii, poradzi sobie zespół po zmianach głównego CEO i ostatnich zawirowaniach wokół firmy. Mamy nadzieję, że obsługa techniczna platformy szybko sobie poradzi z problemem i rano już wszystko będzie działać, tak jak należy.

Przykładowy błąd:

Awaria Twittera - globalne problemy na platformie

Źródło: The Verge, opracowanie własne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *