Darmowe ładowanie w samochodach marki Tesla to spora przewaga nad konkurencją, co może być szczególnie opłacalne w dzisiejszych czasach dla nowych klientów.
Końcówka roku to niezwykle gorący okres w branży motoryzacyjnej. Dla producentów i salonów to ostatni moment, aby przybliżyć się do realizacji wcześniej określonego planu sprzedaży, a jak wszyscy wiemy, jego realizacja wiąże się z premiami lub uznaniem inwestorów, tak jak to jest w przypadku Tesli. Dlatego też amerykański producent samochodów elektrycznych zdecydował się wprowadzić w Wielkiej Brytanii krótką promocję, która może pomóc podbić wyniki sprzedażowe w ostatnim kwartale tego roku. Tesla musi mocno się postarać, aby zrealizować w pełni swoje plany i móc pochwalić się zyskiem.
W ramach podziękowania za odbiór samochodu w tym roku otrzymasz bezpłatne ładowanie na dystans 6 000 mil (10 000 km) i dostęp do ponad 10 000 stacji doładowania w całej Europie
taką wiadomością pochwalił się jeden z właścicieli na forum Tesla Motors Club
Oczywiście Tesla udostępnia za darmo określoną ilość kWh, które po przeliczeniu dają orientacyjny zasięg na poziomie 10 000 km. Czas na wykorzystanie bonusu to 24 miesiące, czyli dwa lata, zatem nawet jeśli ktoś jeździ stosunkowo mało, a głownie ładuje swój samochód w domu, to powinien bez problemu dać radę zrealizować w pełni bonus. Warto zaznaczyć, że szczególnie w takich warunkach pogodowych jak dzisiaj, zasięg samochodów elektrycznych maleje, więc realny przejechany dystans w ramach bonusu może się nieco różnić.
Oferta dotyczy tylko nowych samochodów zakupionych w Wielkiej Brytanii i dostarczonych między 15 a 31 grudnia. Czy producent zdecyduje się na podobną promocję na innych rynkach? Na razie nie wiadomo, ale każdy kto zna Teslę wie, że nigdy nie znamy dnia ani godziny, kiedy producent zaskoczy nas nowym produktem lub ciekawą promocją, także nie pozostaje nam nic innego jak oczekiwanie na wiadomości ze strony amerykańskiego producenta. Do 2017 roku wszyscy właściciele Tesli mogli korzystać z darmowego ładowania na Superchargerach na całym świecie. Był to spory atut na tle konkurencji i czynnik, który przyczynił się do promowania samochodów elektrycznych. Czy darmowe ładowanie elektryka na wybranej sieci ładowarek, skłoniłoby Cię do zakupu takiego auta?
Źródło: Autocar