Integracja ze Spotify to ciekawy ruch, który powinien spodobać się użytkownikom aplikacji. Rozwiązanie to umożliwi im bowiem słuchanie treści podczas śledzenia aktywności.
Strava to platforma do śledzenia aktywności i społeczności, z której korzysta ponad 100 milionów ludzi na całym świecie. Firma ogłosiła dzisiaj nową integrację aplikacji ze Spotify. Integracja umożliwia użytkownikom łatwy dostęp do muzyki, podcastów i audiobooków z aplikacji Spotify podczas śledzenia aktywności.
Strava reaguje na upodobania użytkowników
Od dziś użytkownicy mogą odtwarzać, wstrzymywać, wznawiać, pomijać i przeglądać treści Spotify z ekranu nagrywania na Strava. Dzięki tej nowej integracji użytkownicy nie będą już musieli przełączać się między dwiema aplikacjami podczas dostosowywania treści, których słuchają.
„Cieszymy się, że możemy współpracować ze światowym liderem, takim jak Spotify, w celu bezproblemowej integracji muzyki i ruchu na platformie”. Słowa te powiedział Mateo Ortega, wiceprezes firmy Strava ds. połączonych partnerstw, w e-mailowym oświadczeniu. „Ta nowa funkcja jeszcze bardziej umacnia pozycję Stravy w centrum połączonego fitnessu. Nadal pokazujemy tym samym siłę globalnej społeczności aktywnych ludzi na Stravie”.
W oświadczeniu wiceprezes Spotify ds. rozwoju biznesowego nie owijał w bawełnę. Przyznał, że jednym z największych celów usługi przesyłania strumieniowego jest bycie wszędzie tam, gdzie są słuchacze. Nowa integracja z aplikacją Strava jest jednym ze sposobów, w jaki Spotify pozwoli słuchaczom na bezproblemowe słuchanie muzyki i audycji na swojej platformie.
Rozwój, rozwój, rozwój
Spotify to nie jedyna popularna aplikacja, z którą platforma niedawno uruchomiła integrację. Kilka miesięcy temu firma nawiązała współpracę ze Snap, aby wprowadzić nowy obiektyw. Pozwala on użytkownikom dzielić się swoją podróżą fitness na Snapchacie. Obiektyw Strava Activity Lens łączy się bezpośrednio z Twoim profilem Strava, zapewniając dostęp do statystyk i map aktywności z ostatnich treningów.
Założona w 2009 roku Strava wyrobiła sobie markę jako jedna z wiodących usług śledzenia aktywności. Jest to również sieć społecznościowa dla entuzjastów fitnessu, ponieważ mogą oni udostępniać swoje wyścigi i treningi znajomym i obserwatorom na swoim kanale. Użytkownik może także publikować zdjęcia, budować swoją społeczność oraz zostawiać pochwały i komentarze na temat działań innych osób.
Dzisiejsze ogłoszenie ma miejsce w momencie, gdy Strava niedawno przejęła Fatmap. To europejska firma, która buduje globalną platformę map 3D w wysokiej rozdzielczości dla miłośników aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Ostatecznym długoterminowym celem Strava jest integracja podstawowej platformy Fatmap z samą Stravą.
Źródło: TechCrunch